ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ З ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У РЕСПУБЛІЦІ КІПР: АНАЛІЗ ЗМІСТУ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2018.3.7Ключові слова:
менеджери освіти, ступінь магістра, Республіка Кіпр, зміст підготовки.Анотація
У статті проаналізовано зміст освітніх програм підготовки майбутніх менеджерів освіти у Республіці Кіпр. Розглянуто особливості формування освітніх програм магістерського ступеня Відкритого університету Кіпру, Університету Фредеріка Кіпру, Європейського університету Кіпру, Університету Лефкосії, Університету Неаполя, Міжнародного інституту менеджменту Кіпру.
З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх управлінців освіти магістерського ступеня здійснюється на університетському та неуніверситетському рівнях за традиційною (очною) та дистанційною формами навчання. Визначено, що за освітніми програмами навчаються випускники освітнього ступеня «бакалавр» спеціальностей педагогічного профілю, а також освітяни, які вже працюють на посадах вчителів, директорів шкіл, шкільних консультантів, менеджерів освіти, керівників установ, що надають освітні послуги у закладах професійної та неперервної освіти. Визначено кредитний вимір програм, що відповідає 90 або 120 ECTS, де зміст обов’язкових та вибіркових дисциплін сформовано у відношенні 1:2. Обов’язковими дисциплінами визначено такі, що сприяють розвитку вміння здійснювати адміністративні та дослідницькі функції менеджера освіти; аналізувати сучасні проблеми освітньої галузі, пропонувати рішення та обговорювати наслідки їх прийняття, розуміти особливості розвитку динамічного освітнього середовища закладу освіти та системи освіти загалом, досліджувати та аналізувати особливості документообігу в закладі освіти. Зміст вибіркових дисциплін формує спеціальні знання майбутніх управлінців, а саме: дизайн змін, лідерство та інноваційні освітні програми, теоретичні моделі ефективної освіти та дослідження проблем стратегічного планування, підзвітності і відповідальності.
Завантаження
Посилання
Zhyhir, V. (2014). Teoretychni osnovy zmistu profesiynoyi pidhotovky menedzhera osvity u VNZ [Theoretical Foundations of the HEI Managers’ Professional Training]. Retrieved from http://bdpu.org/pedagogy/ua/files/2014/1/23.pdf
Tovstiak, M. (2014). Formuvannia zmistu profesiynoyi pidhotovky maybutnikh menedzheriv osvitnikh zakladiv [Professional Education Formation of Future Managers at Educational Institutions]. Retrieved from http://elib.umsa.edu.ua/bitstream/umsa/3965/1/fzp.pdf
Connolly, M., James, C., & Fertig, M. (2017). The difference between educational management and educational leadership and the importance of educational responsibility / BELMAS. DOI 10.1177/1741143217745880. Retrieved from http://journals.sagepub.com/doi/abs/ 10.1177/1741143217745880?journalCode=emad
Cyprus International Institute of Management (Λευκωσία, Λεμεσός) (2018). Retrieved from https://www.ciim.ac.cy/msc-educational-leadership-overview/?utm_source= homepage&utm_medium=button&utm_campaign=Homepage_button
Διοίκηση Σχολικών Μονάδων / Πανεπιστήμιο Frederick Κύπρου (2018). Retrieved from https://frederick.edu.gr/el/static/administration_school_units
Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση / Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (2018). Retrieved from http://www.unic-crete.gr/content.aspx?id=metaptyxiako&pname=epistimes-agogis-ekpaideftiki-igesia-kai-dioikisi-eks-apostaseos
Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαιδευτική Ηγεσία (Εξ αποστάσεως) / Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2018). Retrieved from https://www.euc.ac.cy/easyconsole.cfm/id/ 3058/lang/el/program_id/172
Επιστήμες της Αγωγής / Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2018). Retrieved from http://www.ouc.ac.cy/web/guest/s3/programme/epa/description
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα εξ αποστάσεως στην Εκπαιδευτική Διοίκηση / Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου (2018). Retrieved from https://www.nup.ac.cy/gr/objective-of-the-mea-programme-distance-learning/
Το Εκπαιδευτικό Σύστημα της Κύπρου (2018). Retrieved from http://www.highereducation.ac.cy/gr/educational-system.html